Door mijn achtergrond in marketing, communicatie en als Brand Manager bekijk ik het interieur als verlengstuk van je merkidentiteit. Op kantoor, in het restaurant of hotel kun je jouw merk tot leven laten komen en echt tastbaar maken. Door de juiste kleuren, materialen, vormen en uitingen nemen we medewerkers en bezoekers mee in de merkbeleving. Ik ga hierin een stap verder dan de meeste interieurarchtitecten. Ik zorg dat het interieur tot in detail past bij het concept!
Eigenlijk is dat voor placemaking niet anders. Door de verbinding lokaal op te zoeken met bewoners en stakeholders zoek je naar het programma van eisen om uiteindelijk een plek te creëren waar mensen graag zijn.
Deze skills breng ik mee
Scherp oog voor detail | Luisteren | Creatief | Regelaar | Nieuwsgierig | Perfectionistisch | Planner | Van nature Praktisch | Aanpakker
Hier word ik blij van
Zeilen | Zon | Reizen | Mooie Plekken | Dansen | Sporten | Skiën | Creëren | Avontuur | Kleur | Vrienden | Familie
Op Instagram en LinkedIn deel ik regelmatig nieuwe projecten, inspiratie of kennis over kantoorinrichting of placemaking. Ongeveer 2x per jaar stuur ik een nieuwsbrief. Meld je hier aan als je op de hoogte wilt blijven: